Nie wysyłacie samych płyt/baterii/innych części?
MDK jest serwisem komputerowym. Zajmujemy się naprawami i konserwacją sprzętu elektronicznego i nie prowadzimy handlu samymi częściami zamiennymi – sprzedajemy je jedynie w ramach usługi naprawy.

Na jaki adres nadać przesyłkę?
Przesyłki ze sprzętem do naprawy należy przesyłać na adres:
MDK
ul. Nowy Świat 3
80-299 Gdańsk

W jakich godzinach pracujecie?
Serwis pracuje w godzinach 8.00-16.00, biuro jest czynne od 8.00 do 17.00.

Ile kosztuje diagnoza?
Diagnoza jest płatna jedynie w wypadku rezygnacji z naprawy i kosztuje 45 PLN.

Jakimi firmami kurierskimi nadajecie przesyłki?
Korzystamy z usług firm DPD, UPS, FedEx i InPost

Czy do naprawy można dostarczyć samą płytę główną?
Preferujemy pracę na kompletnym sprzęcie – tylko wtedy możemy przeprowadzić po naprawie testy w 100% miarodajne. Dostarczenie samej płyty jest możliwe, jednak wiąże się z ograniczeniem zakresu gwarancji.

Jak długo trwa diagnoza? Ile zajmuje naprawa?
Większość diagnoz zajmuje nie więcej niż 2 dni robocze. Wówczas można określić precyzyjny zakres naprawy, jednak najczęściej nawet bardzo skomplikowane prace nie zajmują więcej niż 7 dni roboczych.

Czy naprawiacie układy BGA?
Tak, jest to jedna z naszych specjalności.

Czy wysyłacie również za granicę?
Tak, jednak koszty wysyłki w takim wypadku są bardzo wysokie.

Jak do was dojechać?
Najlepiej skorzystać z mapki znajdującej się tutaj lub bezpośrednio z usługi Google Maps. Przy ustawianiu nawigacji GPS należy jednak zwrócić uwagę na różnicę między ulicą Nowy Świat, przy
której znajduje się nasze biuro, a miejscowością Nowy Świat ulokowaną niedaleko.

Czy akceptujecie karty płatnicze?
W tej chwili nie akceptujemy kart płatniczych – płatności za naprawy można realizować gotówką, przelewem lub poprzez pobranie.

Czy wysyłacie naprawiony sprzęt za pobraniem?
Tak, jak najbardziej.